مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-20حوادث

رعایت نکات ایمنی در هیئات و تکایای همدان بررسی می شود


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از بازدید ایمنی کارشناسان این سازمان از هیئات، مساجد و تکایا خبر داد و گفت: رعایت نکات ایمنی در هیئات و مساجد بررسی می شود.

- سیدصادق پورسینا در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و اهمیت رعایت نکات ایمنی اظهار کرد: در ماه محرم و در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع)، سازمان آتش نشانی شهرداری برای ایمنی عزاداران و پیشگیری از وقوع حریق و حوادث، از اکثر مساجد، تکایا و حسینیه ها در سطح شهر بازدید ایمنی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها کارشناسان آتش نشانی ضمن ارائه دستورالعمل ها، توصیه های ایمنی را به مسئولان هیئات ارائه می کنند گفت: تقریباً تمام مساجد و هیئات در سطح شهر بازدید می شوند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: بررسی و بازرسی سیستم های اطفایی، بازدید انشعابات گازی، بررسی عوامل حادثه ساز، راه های ورود و خروج عزاداران، بررسی و سیستم های اعلان از جمله موارد بازدید بوده است.

وی از شهروندان خواست در صورت شرکت در مراسم سوگواری امام حسین(ع) با مسئولان اماکن مذهبی و نیروهای امدادی به ویژه آتش نشانان همکاری داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه، خونسردی خود را حفظ کرده و همزمان با سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نکات ایمنی در هیئات و تکایای همدان بررسی می شود

رعایت نکات ایمنی در هیئات و تکایای همدان بررسی می شود