مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:152023-06-26سياسي

اعزام 1000 زنجانی به اردوهای راهیان نور


طبق برنامه ریزی های انجام شده، بیش از یک هزار زنجانی در قالب اردوهای فرهنگی معنوی راهیان نور به مناطق غرب کشور طی چهار مرحله اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدعلی نجفی راد، فرمانده سپاه ناحیه زنجان درگفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری اردوی راهیان نور یکی از اتفاقات مهم در جهت تببین معارف دفاع مقدس برای عموم و معرفی آن به نسل جوان است، اظهار داشت: این موضوع بار ها از سوی رهبر  انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است و ایشان  آن را به عنوان امتداد راه دفاع مقدس و مسیر شهدا توصیف کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان  با بیان اینکه سعی داریم از این ویژگی مهم جبهه های غرب و شمالغرب، برای نسل جوان بهره برداری بیشتری داشته باشیم، گفت: امروز، خیلی از جوانان ما شناخت خوبی نسبت به اتفاقاتی که در این منطقه رخ داده است، ندارند و نمی دانند این گروهک ها در سال های دفاع مقدس چه خیانت هایی کردند، بنابراین می توان گفت فضای جهاد تبیین در غرب بسیار بیشتر است و ما هم سعی می کنیم از این فضا به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه رهبری فرمایش بسیار مهمی در خصوص راهیان نور دارند، و آن را گنجینه تمام نشدنی می دانند، خاطرنشان کرد :بنده معتقدم که ایشان به نوعی به ما تذکر می دهند که اگر از این گنج استفاده نکنید، در سینه تاریخ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 1000 زنجانی به اردوهای راهیان نور

اعزام 1000 زنجانی به اردوهای راهیان نور