مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-01سياسي

ظرفیت گردشگری همدان بهترین راهکار ایجاد درآمد پایدار


رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: با استفاده از ظرفیت گردشگری همدان می توان درآمد پایداری برای شهرداری ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید شهابی نیا در صحن شورا با اشاره به مبحث گردشگری اظهار داشت: تصمیم گیری با تردید برای تأسیس شرکت گردشگری شهرداری همدان به دلیل شرکت هایی است که در گذشته توسط شهرداری همدان ایجاد شده اما خروجی مطلوب را نداشته است.

وی افزود: برخی تجربه های گذشته ناموفق بوده و باعث نگرانی شده است اما در حوزه ی گردشگری که از نقاط قوت و ظرفیت های بالقوه شهر است باید ریسک پذیر بود چرا که امیدواریم با سرمایه گذاری در این حوزه موفقیت حاصل می شود.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه یکی از مشکلات حوزه گردشگری در همدان این است مدیریت آن در دست بخش دولتی است، گفت: بر این اساس در بحث گردشگری به دلیل دولتی بودن و مشارکت ضعیف مردم و بخش خصوصی در این بخش نتوانستیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و گردشگری همدان مغفول مانده است.

شهابی نیا خاطرنشان کرد: به همین منظور با تأسیس شرکت گردشگری که با سهامداری شهرداری همدان شکل خواهد گرفت باید پتانسیل های همدان را بالفعل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت گردشگری همدان بهترین راهکار ایجاد درآمد پایدار

ظرفیت گردشگری همدان بهترین راهکار ایجاد درآمد پایدار