مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-18بين الملل

دمشق توجه جهانیان را به اقدامات فرانسه در خاک سوریه جلب کرد


دمشق امروز (سه شنبه) به شدت اقدام هیاتی از وزارت خارجه فرانسه در ورود غیرقانونی به خاک سوریه را محکوم و اعلام کرد که این اقدام نقض فاشح ساده ترین قوانین و عرف های بین المللی است.

- دمشق امروز (سه شنبه) به شدت اقدام هیاتی از وزارت خارجه فرانسه در ورود غیرقانونی به خاک سوریه را محکوم و اعلام کرد که این اقدام نقض فاشح ساده ترین قوانین و عرف های بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: دیدار هیات فرانسوی با گروه های جدایی طلب نقض آشکار حاکمیت و تمامیت سوریه است و مجدداً نقش خرابکارانه و دشمنی شدید فرانسه علیه سوریه و مشارکت کامل فرانسه در تجاوز علیه سوریه از طریق حمایتش از گروه های تروریستی و شبه نظامیان جدایی طلب را نشان می دهد.

این منبع عنوان داشت: سوریه به دولت فرانسه یادآوری می کند که مبارزه با تروریسم با همکاری با دولت سوریه صورت می گیرد که با تروریسم رویارویی کرده نه با همکاری با گروه های جدایی طلب که پوششی را برای دولت فرانسه ایجاد کرده و با پاریس هدف واحدی را دنبال می کنند که همان دشمنی با سوریه و مردمش و نقض حاکمیت و خدشه به تمامیت ارضی آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق توجه جهانیان را به اقدامات فرانسه در خاک سوریه جلب کرد

دمشق توجه جهانیان را به اقدامات فرانسه در خاک سوریه جلب کرد