مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-28سياسي

انتقاد آیت الله اراکی از رویکردهای شهرسازی در قم


عضو شورای عالی حوزه های علمیه وجود بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) در قم را سرمایه ای گران بها برای همگان دانست و اظهار کرد: هر شهر روحی دارد که هویت آن را می سازد، - به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله محسن اراکی در نشست تبیین فقه نظام شهری که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم برگزار شد، خدمت در این شهر را افتخاری ارزشمند برشمرد و ابراز داشت: قم امروز پایتخت امام زمان(عج) به شمار می آید و کارگزاران این شهر از سربازان آن حضرت محسوب می شوند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه وجود بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) در قم را سرمایه ای گران بها برای همگان دانست و اظهار کرد: هر شهر روحی دارد که هویت آن را می سازد، هویت شهر اسلامی به نمادهایی است که معنویت در آن جلوه گر باشد.

وی افزود: درگذشته مردم تنها در امور روزمره به علما مراجعه می کردند و حکام جور به هیچ وجه اجازه مطرح شدن مسائل کلانی را نمی دادند که به آنها خدشه ای وارد نماید؛ با این وجود مباحث زیادی از علمای ما در مورد مسائل گوناگون به جای مانده است که باید به آن ها مراجعه شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از تخریب برخی بافت های سنتی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) ابراز داشت: در روایات بیان شده است که دیوار ساختمان ها نباید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آیت الله اراکی از رویکردهای شهرسازی در قم

انتقاد آیت الله اراکی از رویکردهای شهرسازی در قم