مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-20سياسي

آشپزخانه های اطعام و احسان حسینی در همدان افتتاح شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان از افتتاح آشپزخانه های اطعام و احسان حسینی به منظور تهیه و طبخ غذای گرم در محرم و صفر برای نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرسول شیخی زاده ظهر امروز در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی با اشاره به آغاز طرح اطعام و احسان حسینی در ماه محرم و صفر اظهار کرد: این طرح همانند سال های گذشته از جمله برنامه هایی است که کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق برنامه ریزی می کند.

وی بیان کرد: ترویج کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین(ع) از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان تصریح کرد: این طرح با محوریت توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی بین نیازمندان و ایتام اجرا می شود که سال گذشته 290 هزار بسته معیشتی و غذای گرم به ارزش 30 میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع می شود.

وی ادامه داد: امسال پیش بینی می شود با وجود 251 مرکز نیکوکاری فعال در سراسر استان، بیش از 300 هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین افراد تحت حمایت و نیازمند توزیع شود.

شیخی زاده یادآور شد: امسال نیز درگاه های اینترنتی با کدهای دستوری برای جذب مشارکت خیرین راه اندازی شده تا با جلب کمک های مردمی و پشتیبانی هیات های مذهبی و مراکز نیکوکاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشپزخانه های اطعام و احسان حسینی در همدان افتتاح شد

آشپزخانه های اطعام و احسان حسینی در همدان افتتاح شد