مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-24سياسي

بهسازی راه های روستایی آسیب دیده از سیل اخیر در گرمسار و آرادان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمسار از بهسازی و اصلاح راههای روستایی شهرستان های گرمسار و آرادان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمسار از بهسازی و اصلاح راههای روستایی شهرستان های گرمسار و آرادان خبر داد.

حمید میراخورلی 3 تیرماه بر لزوم اصلاح راههای روستایی تاکید و اظهار کرد: در پی وقوع سیل که اخیرا در شهرستان های گرمسار و آرادان رخ داد؛ خسارت هایی به راه های روستایی وارد آمد که با تلاش نیروهای خدوم راهداری استان و شهرستان و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات بهسازی و اصلاح این مسیرها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: میزان خسارت سیل در شهرستان گرمسار و آرادان یک میلیارد و 300 میلیون تومان بود که سهم شهرستان گرمسار و راه های روستایی آن از این مقدار 600 میلیون تومان و میزان خسارت سیل در شهرستان آرادان بیشتر مربوط به راه های اصلی و شهری بوده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمسار ادامه داد: در سال گذشته با توجه به اعتبارات ابلاغی، هشت کیلومتر از راه های روستایی شهرستان گرمسار با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال آسفالت شد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری آسفالت راه فرعی ایوانکی- آبسرد در دستور کار این دستگاه اجرایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی راه های روستایی آسیب دیده از سیل اخیر در گرمسار و آرادان

بهسازی راه های روستایی آسیب دیده از سیل اخیر در گرمسار و آرادان