مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-16اقتصادي

آغاز ساماندهی منطقه گردشگری آبشار «نوژیان»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از آغاز ساماندهی منطقه گردشگری آبشار «نوژیان» در این استان خبر داد.

- خرم آباد - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از آغاز ساماندهی منطقه گردشگری آبشار نوژیان در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای توسعه گردشگری در لرستان، فصل جدیدی از سامان دهی آبشار مهم و گردشگرپذیر نوژیان آغاز شد.

وی اظهار کرد: در این راستا عملیات بهسازی مسیر سکو و محوطه سازی و همچنین مسیر دسترسی در محدوده آبشار نوژیان آغاز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه برای اجرای عملیات سامان دهی آبشار نوژیان سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد، افزود: آبشار زیبای نوژیان در بخش پاپی و در 65 کیلومتری شهر خرم آباد قرار دارد.

حسن پور، بیان کرد: این آبشار با 95 متر ارتفاع، یکی از بلندترین آبشارهای ایران و مرتفع ترین آبشار استان لرستان است که میان دو کوه تاف و هشتاد پهلو قرار دارد.

وی اضافه کرد: آبشار نوژیان از آثار طبیعی و ملی کشور محسوب می شود که در سال 1387 در فهرست میراث طبیعی و ملی به ثبت رسیده و سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساماندهی منطقه گردشگری آبشار «نوژیان»

آغاز ساماندهی منطقه گردشگری آبشار «نوژیان»