مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-20سياسي

ناوگان هلال احمر تجهیز می شود/ ورود پهپادها به مأموریت های امدادی


رییس سازمان امداد و نجات کشور از تجهیز و نوسازی ناوگان امداد در سطح کشور خبر داد و گفت: گامی بلند در عرصه امدادرسانی با حضور پهپادهای امداد و نجات صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک محمودی صبح پنجشنبه در نشست با نجات گران استان بوشهر از حضور 100 درصدی و مؤثر نجات گران توانا در عملیات ها خبر داد و گفت: زیر ساخت راه اندازی پایگاه های واکنش سریع و نیروهای ویژه توانا در استان ها ایجاد و نامه ها ابلاغ شده است.

رییس سازمان امداد و نجات کشور افزود: استان هایی که محیط استقرار با همه امکانات را ایجاد کنند تیم های توانا در شیفت ها شروع به فعالیت خواهند کرد.

محمودی با بیان مشکلات امداد ساحلی و پایگاه های ثابت امداد دریایی افزود: پایگاه های دریایی و امداد ساحلی نیاز به شیوه نامه و بررسی مجدد دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته باید شیوه نامه و برنامه ریزی جدیدی با نگاه به کلیات خدمات و همچنین موانع موجود ایجاد و این مهم مورد توجه ما است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ورود پهپادهای امداد و نجات در مأموریت های امدادی خبر داد و گفت: گامی بلند در عرصه امدادرسانی با حضور پهپادهای امداد و نجات صورت خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان هلال احمر تجهیز می شود/ ورود پهپادها به مأموریت های امدادی

ناوگان هلال احمر تجهیز می شود/ ورود پهپادها به مأموریت های امدادی