مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-30سياسي

عالمی که با مناظرات خود بزرگان اهل سنت را شیعه کرد


کتاب شب های پیشاور مربوط به 10 شب مباحثه مفصّل، با علمای اهل تسنّن در شهر پیشاور پاکستان است.

سلطان الواعظین در این 10 شب حقانیّت مذهب تشیع را با شیعه کردن اکثر علمای بحث کننده در آن مجالس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، علّامه سلطان الواعظین شیرازی(ره) نویسنده کتاب شب های پیشاور از علمای بزرگ اهل تشیّع است که برای اثبات حقانیّت این مذهب بسیار تلاش کرده است که از جمله می توان به سفرهای بسیار طولانی و مشقت بار به سرزمین های اسلامی که غالباً اهل تسنّن بوده اند، اشاره کرد.

امّا کتاب شب های پیشاور مربوط به 10 شب مباحثه مفصّل، 6 الی 7 ساعت و گاهی تا نماز صبح با علمای اهل تسنّن در شهر پیشاور پاکستان که غالباً اهل تسنّن هستند، است.

جناب علّامه در این 10 شب حقانیّت مذهب تشیع را با شیعه کردن اکثر علمای بحث کننده در آن مجالس اثبات کرده است که برای توضیحات بیشتر باید بخش آغاز سفر کتاب را بخوانید.

تاریخ این واقعه برای سال 1345 است، وقتی که سلطان الواعظین برای رفتن به زیارت اما رضا علیه السلام از مسیر هندوستان عازم ایران شده که در مسیر به درخواست محمد سرورخان به شهر پنجاب پاکستان آمده و چند روزی در این شهر اقامت کرده و طی چند جلسه با حضور حدود 200 نفر از بزرگان اهل سنت و شیعیان، به رفع شبهات ایشان پیرامون عقاید شیعه پرداخته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالمی که با مناظرات خود بزرگان اهل سنت را شیعه کرد

عالمی که با مناظرات خود بزرگان اهل سنت را شیعه کرد