مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-18سياسي

سفیران مهارت آموزی شناسایی می شوند


معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی حرفه ای،گفت: هدف از شناسایی و معرفی سفیران مهارت ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی حسین شهریور معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی حرفه ای، در حاشیه سفر وزیر کار عراق به استان البرز، با بیان اینکه 7مرداد ماه هفته ملی مهارت شروع می شود، گفت: در این هفته سازمان فنی آموزش حرفه ای کشور برنامه های متعددی را برای عموم مردم و مسؤولین پیش بینی کرده است.

وی اشاره ای به دومین جشنواره ملی مهارت کرد و افزود: این جشنواره 10 مرداد ماه با حضور فعالان حوزه مهارت آموزی کشور برگزار می شود.

  شهریور ادامه داد: در این جشنواره از کارخانه جات، کارگاه هایی که در حوزه صنعت و اصناف فعال هستند، در حوزه مهارت آموزی برنامه های گسترده ای را داشتند تجلیل به عمل می آید.

  وی با بیان اینکه افرادی که تجلیل می شوند از یک فرآیند المپیادی عبور می کنند، بیان کرد: از مرحله شهرستانی تا مرحله استانی و در مرحله ملی از افراد تجلیل می شود.

  شهریور اشاره ای به افرادی که به عنوان سفیر مهارت شناسایی و معرفی می شوند کرد و گفت: کار سفیران مهارت ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیران مهارت آموزی شناسایی می شوند

سفیران مهارت آموزی شناسایی می شوند