مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-04سياسي

رییس جمهوری چین: از ایران به عنوان عضو رسمی شانگ های استقبال می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شی جین پینگ در اجلاس سازمان همکاری شانگ های بر لزوم همکاری به جای رقابت و احترام به منافع بنیادین یکدیگر تاکید کردرییس جمهوری چین بر لزوم مقابله با تلاش ها برای ایجاد جنگ سرد جدید در منطقه و لزوم مخالفت با انقلاب .

- رییس جمهوری چین در بیست و سومین نشست سران سازمان شانگ های که با میزبانی دهلی نو آغاز شده است گفت: امروز از ایران به عنوان عضو رسمی استقبال می کنیم و به این عضو جدید خانواده سازمان همکاری شانگ های تبریک می گوییم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شی جین پینگ در اجلاس سازمان همکاری شانگ های بر لزوم همکاری به جای رقابت و احترام به منافع بنیادین یکدیگر تاکید کردرییس جمهوری چین بر لزوم مقابله با تلاش ها برای ایجاد جنگ سرد جدید در منطقه و لزوم مخالفت با انقلاب های رنگی و دخالت خارجی در امور سایر کشور ها تاکید کرد.

او افزود: همکاران محترم، جهان امروز دچار تحول شده است، تحولاتی که با چالش های جدیدی همراه خواهد بود، وحدت یا تفرقه، همکاری یا منازعه، این ها سوالاتی است که در زمانه ما مطرح خواهد شد.

رییس جمهور چین از اعضای سازمان همکاری شانگ های خواست مسیر درست را دنبال کنند و همبستگی و اعتماد متقابل خود را افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری چین: از ایران به عنوان عضو رسمی شانگ های استقبال می کنیم

رییس جمهوری چین: از ایران به عنوان عضو رسمی شانگ های استقبال می کنیم