مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 20:552023-07-17سياسي

حرف ها و تصمیماتی سیاسی در مقابل ادعای آرمانگرایی


در حالی ادعای عدالت خواهی و آرمانگرایی اعضای شورای شهر شیراز گوش فلک را کر کرده که در تصمیم گیری ها و حرف هایشان تنها بوی سیاسی بودن به مشام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هنوز خیلی از خشک شدن مهر رای مان در پای صندوق ها نگذشته بود که حواشی شورای شهر شیراز در دوره ششم آغاز شد.

 از ننشستن بر صندلی شورا و سفرهای مداوم به تهران جهت تکیه بر کسوت شهرداری این کلانشهر گرفته تا علت رفتن قدیمی ترها و آمدن جدیدی ها؛ از مشخص نشدن عاقبت گوشی های چهل میلیونی و دیگر بریز و بپاش ها گرفته تا دستگیری ها!  از رفتن چهار عضو طی گذشت دو سال از عمر شورا که به نیت خدمت گذاری در این کسوت، اعتماد مردم را کسب و وارد شورا شدند و در نهایت سر از استانداری، شهرداری و یا احتمالاً مجلس در آوردند گرفته تا بلاتکلیفی خانه های سازمانی و عدم نظارت بر آن که از تاکیدات رییس و دیگر اعضای شورا بود.

  این در حالی بوده که پس از روی کار آمدن شهردار جدید شیراز، شاهد آن بودیم که اعضای شورای شهر حداقلی ترین وظایف نظارتی خود را انجام نمی دهند.

 در حالی که یکی از ابزارهای نظارتی شورا تحقیق و تفحص از معاونت های شهرداری است طی مدت روی کار آمدن دوره ششم شورا یا تحقیق و تفحصی صورت نپذیرفت و یا نتیجه ای را در بر نداشت که این یا نشان از ضعف دارد و یا به عمد منتج به نتیجه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف ها و تصمیماتی سیاسی در مقابل ادعای آرمانگرایی

حرف ها و تصمیماتی سیاسی در مقابل ادعای آرمانگرایی