مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-06اقتصادي

تجلیل از صنعتگران و معدنکاران برتر کرمانشاه


آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان کرمانشاه با حضور استاندار و جمعی از مدیران و فعالین اقتصادی استان برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان کرمانشاه با حضور استاندار و جمعی از مدیران و فعالین اقتصادی استان برگزار شد.

جهانبخش شکری رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن که امروز (15 تیر) برگزار شد، از نامگذاری سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: نامگذاری های مبتنی بر تولید 10 سال اخیر مقام معظم رهبری حاکی از آن است که کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی حمایت از تولید است.

وی با بیان اینکه امروز تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با چالش های فراوانی مواجهند، بی ثباتی نرخ ارز، عدم پرداخت تسهیلات مناسب، فراهم نبودن زیرساخت ها و … را از مهمترین آنها برشمرد.

به گفته رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه امروز به دلیل نوسانات نرخ ارز و تورم فراوانی که با آن مواجهیم، سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی حداقل چهار برابر شده، اما بانک ها برای تامین آن همراهی کافی را ندارند.

شکری اشاره ای هم به مشکلات ناشی از رفع تعهدات ارزی داشت که عمدتا تولیدکنندگان شناسنامه دار را زیر ذره بین دارد و با تاثیر منفی بر بخش تولید، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از صنعتگران و معدنکاران برتر کرمانشاه

تجلیل از صنعتگران و معدنکاران برتر کرمانشاه