مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-01سياسي

دبیر ستاد پیشران مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان منصوب شد


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری طی حکمی، هادی گنجعلی را به عنوان دبیر ستاد پیشران مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی در این حکم اشاره کرده است که با توجه به دستاوردهای ارزشمند مرکز راهبردی پیشران و عطف به موافقتنامه همکاری مشترک با این مجموعه؛ هادی گنجعلی به عنوان دبیر ستاد پیشران مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان جهت پیگیری اجرایی شدن توافقات فی مابین معرفی می شود.

در ادامه این حکم آمده است: بسیج امکانات و ظرفیت های نهادهای مختلف جهت فعال سازی ظرفیت های مردمی در توسعه اقتصاد دانش بنیان، شناسایی عرصه های اساسی مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان و تمرکز بر رفع موانع و گلوگاه ها و توجه ویژه به توسعه فناوری های توانمندساز کشور خصوصا در شرایط تحریم با تکیه بر توان مردمی از جمله مهمترین انتظاراتی است که باید در مرکز راهبردی پیشران مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان پیگیری شود.

همچنین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در این نامه تاکید کرده است که پیگیری ایفای نقش آفرینی حداکثری نوآوری مردم پایه در رونق اقتصاد ملی و محلی در راستای نیل به اقتصاد مقاومتی، توسعه شبکه های مردم پایه بین نوآورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد پیشران مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان منصوب شد

دبیر ستاد پیشران مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان منصوب شد