مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-20سياسي

عزاداری در هیأت «رایه العباس» با مداحی محمود کریمی


مراسم عزاداری هیأت «رایه العباس» تحت عنوان «خیمه العباس» دهه اول ماه محرم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی و مداحی محمود کریمی در محل پادگان 06 ارتش برگزار می شود.

- محسن سوهانی مسؤول هیأت رایه العباس در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص نحوه برگزاری مراسمات این هیأت در روزهای محرم در محل پادگان 06 ارتش اظهار کرد: مراسمات عزاداری دهه اول محرم امسال در هیأت رایه العباس تحت عنوان خیمه العباس با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، تلاوت قرآن کریم، سخنرانی   حجت الاسلام مسعود عالی و مداحی ذاکر اهل بیت حاج محمود کریمی برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم در عصر روز عاشورا هم برقرار است که در این خصوص از ساعت 15 عصر درب های پادگان برای حضور عزداران بازگشایی می شود و مراسم تا قبل از اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

  مسؤول هیأت رایه العباس ادامه داد: مطابق هماهنگی های خوبی که انجام شده است خط مترو قائم-آزدگان در ایستگاه های حسین آباد و نوبنیاد تا ساعت 11 و 30 دقیقه شب برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی فعال می باشد.

این خادم اهل بیت علیهم السلام با اشاره به اینکه فضای کافی برای حضور عزداران موجود است، از کسانی که قصد حضور در مراسم را دارند درخواست کرد که با حوصله و نظم وارد محل عزدارای شوند و افزود: درب های و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری در هیأت «رایه العباس» با مداحی محمود کریمی

عزاداری در هیأت «رایه العباس» با مداحی محمود کریمی