مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-04سياسي

استقرار 500 موکب امامزادگان ایران در ایام اربعین


مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از پیش بینی استقرار و خدمت رسانی 500 موکب امامزادگان بقاع متبرکه در ایام اربعین در کشور عراق خبر داد.

- حجت الاسلام محمد نوروز پور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه نشست هم اندیشی مسئولان موکب بقاع متبرکه منطقه کاشان و آران و بیدگل در سالن جلسات امامزاده محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در کاشان گفت: 350 موکب امامزادگان بقاع متبرکه سال گذشته در مرز مهران و کشور عراق از جمله شهرهای نجف، کربلا، سامرا و کاظمین به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی داشتند.

وی با اشاره به هماهنگی با 6 استان اصفهان، ایلام، گلستان، گیلان، سمنان و خراسان شمالی برای استقرار موکب امامزادگان این استان ها در 20 نقطه از مسیرهای ورودی و خروجی مرز مهران، اضافه کرد: مواکب بقاع متبرکه سال گذشته در 13 نقطه از مسیرهای منتهی به مرز برای ارائه خدمات اسکان، پذیرایی و فرهنگی مستقر بودند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تأکید بر وجود بقاع متبرکه امامزادگان شاخص با توان اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی ازجمله امامزاده محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل، سلطان علی بن امام محمدباقر (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 500 موکب امامزادگان ایران در ایام اربعین

استقرار 500 موکب امامزادگان ایران در ایام اربعین