مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-25دانش

اعلام شرایط مهمانی و انتقال دانشگاه فرهنگیان


جزییات و زمان ثبت تقاضای مهمانی و انتقال دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1402 -1403 از سوی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دانشجو، بر اساس اعلام دانشگاه فرهنگیان و با توجه به ابلاغ شیوه نامه مهمانی دانشجومعلمان در سال تحصیلی 1403-1402 طی بخشنامه مورخ 22 خردادماه 1402 دانشجو معلمان متقاضی مهمانی و انتقال (تمدید یاجدید) طبق جدول زمانی اعلام شده و با اطلاع کامل از شرایط پردیس یا واحد تابعه مقصد (رشته، سال ورود، خوابگاه، وضعیت تردد و .

) و بر اساس مفاد و ضوابط مندرج در شیونامه مهمانی تا 13 تیر ماه جاری می توانند نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک خود در سامانه جامع گلستان اقدام کنند.

طبق تاکید دانشگاه فرهنگیان اسامی متقاضیان مهمانی و انتقال در صورت موافقت با مهمانی به رابط استانی آموزش در مبدأ جهت باز نمودن سرترم ارسال می شود.

با توجه به اینکه بررسی تقاضای مهمانی و انتقال دانشجومعلمان صرفا از طریق ثبت در سامانه گلستان خواهد بود و به درخواست های اعلام شده خارج از سامانه و زمان اعلام شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بنا بر اعلام دانشگاه فرهنگیان با توجه به اینکه مهمانی به منظور ساماندهی و تسهیل در امور آموزشی و تحصیلی دانشجو معلمان مشمول شیوه نامه است در بررسی درخواست ها رعایت ضوابط آموزشی (وجود رشته-سال ورودی و امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط مهمانی و انتقال دانشگاه فرهنگیان

اعلام شرایط مهمانی و انتقال دانشگاه فرهنگیان