مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-05فرهنگي

هفتمین روز از میزبانی عروسکی در تئاتر شهر


هفتمین روز از نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک، میزبان پنج نمایش صحنه ای و پنج اثر در بخش فضای باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در هفتمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی (چهارشنبه چهاردهم تیر)، پنج نمایش در بخش صحنه ای و پنج اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد.

*بخش بین الملل چراغ جادو به نویسندگی و کارگردانی چنگیز اوزک از کشور ترکیه با مدت زمان 45 دقیقه در ساعت های 17 و 19 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

  *نمایش های ایرانی صحنه ای مامان به نویسندگی و کارگردانی الهام سلج محمودی از تهران با مدت زمان 45 دقیقه ساعت های 18 و 20 در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.

  کبوترم را خواهم ساخت به نویسندگی و کارگردانی ندا هادیان از تهران با مدت زمان 20 دقیقه در دو سئانس 17 و 19 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

12 دقیقه به نویسندگی بهناز مهدی خواه و کارگردانی حسین قاسمی هنر از تهران به مدت 12 دقیقه ساعت های 18 و 20 در سالن بزرگ تالار مولوی اجرا می شود.

  دنیای صد رنگ به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا حسینعلی از تهران برای 40 دقیقه ساعت های 18 و 20 در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان علاقه مندان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین روز از میزبانی عروسکی در تئاتر شهر

هفتمین روز از میزبانی عروسکی در تئاتر شهر