مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-22دانش

المپیاد دانشجویی «سلول های بنیادی و مهندسی بافت» برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ششمین دوره المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت روز جمعه 30 تیرماه به همت حمایت ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی و با همکاری .

- المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت برگزار شد برگزیدگان المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت بدون کنکور و به صورت مستقیم در رشته های مرتبط به مقطع کارشناسی ارشد راه خواهند یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ششمین دوره المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت روز جمعه 30 تیرماه به همت حمایت ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی و با همکاری وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

دکتر احسان عارفیان، دبیر ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی، هدف از برگزاری این المپیاد را کشف ، گزینش و آموزش استعداد های برتر در بدنه دانشجویی، بهره گیری از آن ها در زیست بوم پزشکی بازساختی و مهندسی بافت و توسعه نیروی انسانی در این حوزه عنوان کرد.

او در خصوص ساز و کار برگزاری المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی گفت: این المپیاد، در واقع اولین المپیاد بین رشته ای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد دانشجویی «سلول های بنیادی و مهندسی بافت» برگزار شد

المپیاد دانشجویی «سلول های بنیادی و مهندسی بافت» برگزار شد