مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:462023-07-22ورزشي

کمبود زیرساختهای فرهنگی هنری در یزد/ افزایش ظرفیت طرح یزدگردی برای شهروندان


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از موانع موجود برای فعالیتهای فرهنگی هنری در شهر میراث جهانی یزد را کمبود زیرساختها در این حوزه و همچنین بعضاً وجود موانع قانونی برای سرمایه گذاری در این رابطه ذکر کرد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از موانع موجود برای فعالیتهای فرهنگی هنری در شهر میراث جهانی یزد را کمبود زیرساختها در این حوزه و همچنین بعضاً وجود موانع قانونی برای سرمایه گذاری در این رابطه ذکر کرد.

حجت السلام مجتبی صداقت امروز شنبه 31 تیرماه در نشست با خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد قریب به دو سال فعالیت خود در این سازمان، تصریح کرد: از ابتدای فعالیت 14 راهبرد اصلی را براساس سندهای بالادستی شامل بیانات مقام معظم رهبری در موضوع شهر، اساسنامه سازمان و مسئله شناسی اجمالی از مسائل فرهنگی اجتماعی شهر یزد تدوین کردیم و امروز پس از 22 ماه فعالیت، خودم و مجموعه را براساس پیشرفت این راهبردها ارزیابی می کنم.

وی یکی از این راهبردها را فرهنگسازی خواند و گفت: خوشبختانه در قالب جشنواره ها و جشن های خیابانی و محله ای مانند راه اندازی پیاده راه نیمه شعبان و پیاده راه امسال به مناسبت غدیر با مشارکت مردم، جشن های ازدواج آسان و مراسم های مختلف در رویدادهای ملی و مذهبی با حضور جبهه مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود زیرساختهای فرهنگی هنری در یزد/ افزایش ظرفیت طرح یزدگردی برای شهروندان

کمبود زیرساختهای فرهنگی هنری در یزد/ افزایش ظرفیت طرح یزدگردی برای شهروندان