مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:362023-07-09ورزشي

1412 برنامه عفاف و حجاب در استان تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به نامگذاری هفته حجاب و عفاف از هفدهم تا بیست و سوم تیر ماه، اظهار کرد: بیش از 1412 برنامه همزمان با هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

وی گفت: راهپیمایی و تجمع در 18 شهرستان با حضور مسئولان و امضاء طومار مطالبه گری از 27 ارگان متولی امر حجاب و عفاف و برگزاری بیش از 330 نشست، همایش، کارگاه و جشنواره با محوریت تبیین و الگوسازی هویت زن مسلمان در سطح پارک ها، بوستان ها، ورزشگاه ها، بازار روز و مساجد و پایگاه ها از جمله برنامه های استان تهران است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: بیش از 57 نمایشگاه با محوریت تبیین مسئله عفاف و حجاب با عناوین حجاب میراث کهن، زن هزاره سوم، جواهرانه، حجاب در ادیان ابراهیمی، حجاب آرامش روانی جامعه و غیره در سطح پارک ها، بوستانها، ادارات و مناطق پر تردد شهرستان ها به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار می شود.

  سردار احمد ذوالقدر ادامه داد: برگزاری بیش از 159 عنوان مسابقه فرهنگی، هنری و ورزشی، اجرای 211 مانور فرهنگی، پیاده روی بانوان محجبه، برپایی ایستگاه های عکاسی، اجرای سرود دختران و پسران نونهال، برپایی میزهای خدمت و مشاوره، کافه گفتگو و پاتوق های گفتگوی دخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1412 برنامه عفاف و حجاب در استان تهران برگزار می شود

1412 برنامه عفاف و حجاب در استان تهران برگزار می شود