مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-26پزشكي

برنامه آموزش ترکیبی ترم تابستان دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد


دانشگاه علوم پزشکی هوشمند برنامه ترم تابستانی ترکیبی برای دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دانشجویان دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور می توانند از 10 تا 20 تیرماه 1402 با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی هوشمند به نشانی www.

smums.

ac.

ir در ترم تابستانی ترکیبی ثبت نام کنند.

دانشگاه علوم پزشکی هوشمند با مجوز صادره از معاونت آموزشی وزارت بهداشت برنامه ترم تابستانی سال 1402 را با ارائه دروس برای دانشجویان دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می کند.

گروه هدف ترم تابستانی برای دانشجویان رشته های دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیراپزشکی با دو اولویت زیر برگزار می شود: اولویت اول: دانشجویان شاهد و ایثارگر با سهمیه های مشخص شده در ذیل: الف) فرزندان (شهید- مفقودالاثر- آزاده - جانباز 25 درصد و بالاتر) ب) همسر (شهید- مفقودالاثر- آزاده - جانباز 25 درصد و بالاتر) ج) جانبازان 25 درصد و بالاتر د) آزادگان با حداقل 6 ماه سابقه اسارت هـ) رزمندگان با حداقل سابقه 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه و) جانبازان با حداقل 15 درصد جانبازی و 3 ماه حضور داوطلبانه در جبهه تبصره 1: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید معرفی نامه رسمی از دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه محل تحصیل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آموزش ترکیبی ترم تابستان دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد

برنامه آموزش ترکیبی ترم تابستان دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد