مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-17بين الملل

مسکو: حمله تروریستی به پل کریمه توسط اوکراین انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کمیته ملی ضد تروریسم فدراسیون روسیه اعلام کرد که حمله به پل متصل کننده شبه جزیره کریمه به این کشور، - وزارت خارجه روسیه ضمن معرفی اوکراین به عنوان عامل حمله به پل شبه جزیره کریمه، گفت که آمریکا و انگلیس هم در این حمله مشارکت اطلاعاتی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کمیته ملی ضد تروریسم فدراسیون روسیه اعلام کرد که حمله به پل متصل کننده شبه جزیره کریمه به این کشور، در ساعت 3:05 بامداد امروز (دوشنبه) توسط دو شناور بدون سرنشین انجام شد.

در بیانیه این کمیته، ضمن تروریستی اعلام شدن این حمله به پل شبه جزیره کریمه، آمده است: حمله تروریستی به پل کریمه، به بزرگراه آن آسیب رساند و دو بزرگسال کشته و یک کودک زخمی شدند .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت خارجه روسیه نیز در بیانیه ای گفت: حمله به پل کریمه توسط رژیم کی یف انجام شد و [ما]این رژیم را تروریستی می دانیم .

سخنگوی این وزارتخانه تاکید کرد: تصمیم حمله به پل کریمه توسط مقامات و پرسنل نظامی اوکراین و با مشارکت اطلاعاتی آمریکا و انگلیس اتخاذ شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: حمله تروریستی به پل کریمه توسط اوکراین انجام شد

مسکو: حمله تروریستی به پل کریمه توسط اوکراین انجام شد