مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-29بين الملل

الخزعلی: دولت عراق در توافقنامه های بورسیه تحصیلی با آمریکا تجدیدنظر کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «قیس الخزعلی» دبیر کل عصائب اهل الحق در خطبه های نماز عید سعید قربان بیان اینکه قدرت های بزرگ عزم و اراده عجیبی برای گسترش همجنس گرایی دارند، - دبیر کل عصائب اهل الحق عراق، از دولت بغداد خواست تا در توافقنامه ها و برنامه های بورسیه تحصیلی با آمریکا تجدیدنظر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قیس الخزعلی دبیر کل عصائب اهل الحق در خطبه های نماز عید سعید قربان بیان اینکه قدرت های بزرگ عزم و اراده عجیبی برای گسترش همجنس گرایی دارند، گفت: ما قبلا نسبت به عملکرد ترویج همجنس گرایی هشدار داده بودیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش هایی برای برافراشته شدن پرچم همجنس گرایی در سفارتخانه و کنسولگری کشور های غربی در بغداد و کردستان انجام شد، افزود: پروژه ترویج همجنس گرایی، ارزش ها، اخلاقیات و دین و خانواده و فرزندان را هدف قرار می دهد.

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با هشدار به اینکه ما با بزرگترین تهدید گسترش همجنس بازی مواجه هستیم، افزود: آنچه آمریکا اعلام کرده است که یک ملت همجنس گرا است به این معناست که آن ها ملتی منحرف و غیرعادی هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر سازمان های ملل متحد آنچه را که خواست آمریکا است اجرا می کنند، افزود: آمریکا می خواهد همجنس گرایی را در جوامع مسلمان گسترش ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الخزعلی: دولت عراق در توافقنامه های بورسیه تحصیلی با آمریکا تجدیدنظر کند

الخزعلی: دولت عراق در توافقنامه های بورسیه تحصیلی با آمریکا تجدیدنظر کند