مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-08اقتصادي

آزادی 727 زندانی غیرعمد به کمک خیرین


پویش مردمی «همیاری تا رهایی» ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای تیر ماه تا سالروز وصایت امیرالمومنین در سطح استان های کشور برگزار شد و 727 زندانی غیرعمد از بند رهایی یافتند.

- پویش مردمی همیاری تا رهایی ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای تیر ماه تا سالروز وصایت امیرالمومنین در سطح استان های کشور برگزار شد و 727 زندانی غیرعمد از بند رهایی یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی جلالی معاون روابط عمومی و جذب مشارکت های مردمی ستاد دیه گفت: در طرحی که با شعار در سایه سار وصایت علی علیه السلام تا پیش از عید غدیر خم در سطح ملی برپا شد، 698 زندانی مرد و تعداد 29 محبوس زن با رقم بدهی 865 میلیارد تومان از بند رهایی یافتند که در تحقق این خواسته نمایندگی های ستاد دیه طی فرآیند رسیدگی بخش قابل توجهی از بدهی را در قالب ارائه دادخواست اعسار یا اخذ گذشت رضایتمندانه از اصل بدهی کسر نمودند.

وی اظهار کرد: در فهرست عددی آذربایجان شرقی با 97 مورد آزادی (95 مرد و 2 زندانی زن) در رتبه نخست جدول آماری قرار گرفته و در ادامه اصفهان، تهران و خوزستان به ترتیب بیشترین تعداد آزادی ها را داشته اند.

جلالی در خصوص جزییات افراد حمایت شده گفت: در بین زندانیان، صادرکنندگان چک یا متعهدان سفته با 439 مورد بیشترین جمعیت بدهکار مالی را شامل شده و در ادامه زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 727 زندانی غیرعمد به کمک خیرین

آزادی 727 زندانی غیرعمد به کمک خیرین