مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-27سياسي

کشف 1000 لیتر گازوییل قاچاق در آزادشهر


با اشراف اطلاعاتی پلیس، یک هزار لیتر سوخت گازوییل قاچاق در ایست و بازرسی «تیل آباد» شهرستان آزادشهر کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، سیدجواد کریمی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: سند راهبردی پیشرفت جهادی شهرستان آزادشهر با همکاری جامعه نخبگان استان و شهرستان در هفت حوزه اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، محیط زیست و زیرساخت و انرژی تدوین و رونمایی شد.

وی تصریح کرد: این سند مبتنی بر زیست بوم و مزیت های نسبی شهرستان تدوین شده و با نگاه ویژه و تاکید دولت در حوزه های معیشت، فسادستیزی، تخصص و دانش در افق 1404 شهرستان طراحی شده است که باید مدیران با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی با سیاست های حاکم بر کشور اجرا کنند.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: با اجرای این سند راهبردی، از روزمرگی مدیران و کارکنان ادارات و مسئولان جلوگیری شده و بر مبنا این برنامه های طراحی شده شهرستان در مسیر پیشرفت حرکت می کند.

وی با اشاره به اقدامات مهم انجام شده در یکسال گذشته در شهرستان ادامه داد: خوشبختانه در شهرستان آزادشهر با همکاری و مشارکت روسا و مدیران دستگاه های اجرایی اقدامات خوبی انجام شده و با همکاری نیروی انتظامی توانستیم اتفاقات خوبی را در راستا اقدامات مقابله ای و مبارزه با مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1000 لیتر گازوییل قاچاق در آزادشهر

کشف 1000 لیتر گازوییل قاچاق در آزادشهر