مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:162023-07-02سياسي

انتقاد از سنگ اندازی شهرداری یاسوج در مسیر احداث موزه دفاع مقدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کمیته عمرانی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی کنگره شهدای 1403 استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سرپرست معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

علی محمد روستا در ابتدای این نشست گفت: برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد کار فاخر و ارزشمندی است و همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی تمهیدات لازم با برای برگزاری کنگره ای در خور شان شهدای استان فراهم کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه های اجرایی در نخستین گام نسبت به تعویض تابلوهای تصاویر شهدا که چندین سال است نصب شده اند، اقدام کنند.

وی با تاکید به اینکه دستگاه های اجرایی با افتخار برای برنامه های مربوط به کنگره شهدا اقدام کنند، افزود: مشارکت و همکاری همه دستگاه ها در به سرانجام رسیدن برنامه های مربوط به کنگره شهدا لازم و ضروری است.

روستا عنوان کرد: در این نشست مصوب شد تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان که در سال آینده خواهد بود یادمان های شهدایی که فاقد امکانات هستند با کمک راهداری و شرکت گاز شناسایی و اقدامات لازم صورت گیرد.

سرپرست معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری با اشاره به اینکه نبود دهکده و موزه دفاع مقدس زیبنده این استان نیست، گفت: از این پروژه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از سنگ اندازی شهرداری یاسوج در مسیر احداث موزه دفاع مقدس

انتقاد از سنگ اندازی شهرداری یاسوج در مسیر احداث موزه دفاع مقدس