مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-04اجتماعي

زاکانی: «تراموا» وارد پایتخت می شود


شهردار تهران با تأکید بر اینکه توسعه سریع مترو و تکمیل ناوگان آن به عنوان محور اصلی حمل و نقل عمومی است، گفت: تا پایان امسال 22 کیلومتر در خطوط 4، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی در چهارمین نشست خبری خود که با موضوع تخصصی حمل و نقل عمومی در شرکت واگن سازی مترو  و پس از رونمایی از شش رام قطار مترو اورهال شده برگزار شد، در تشریح طرح های مدیریت شهری برای حوزه حمل و نقل عمومی گفت: طبق وعده قبلی امروز در دومین نشست تخصصی پیرامون حوزه حمل و نقل عمومی گفت وگو خواهیم کرد.

وی بزرگترین مشکل شهروندان تهرانی را موضوع ترافیک و پس از آن آلودگی هوا عنوان کرد و گفت: در مرحله بعد موضوع بی مسکنی و بد مسکنی موجب نارضایتی آنها شده است.

در الگوهای مختلف حمل و نقلی دچار فرسودگی و کمبود هستیم  شهردار تهران با تأکید بر اینکه امروز 34 درصد ترددها در حوزه حمل و نقل عمومی است و 70 درصد توسط خودروهای شخصی صورت می گیرد، افزود: در الگوهای مختلف حمل و نقلی دچار فرسودگی و کمبود هستیم و فاصله معناداری با وضع مطلوب وجود دارد.

در حمل و نقل معتقدیم هزینه سرمایه گذاری مهم است و امیدواریم شرایط در این حوزه تغییر کند و در پایان این دوره مدیریت شهری سهم حمل و نقل عمومی به 70 درصد برسد و سهم خودروهای شخصی به 30 درصد کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: «تراموا» وارد پایتخت می شود

زاکانی: «تراموا» وارد پایتخت می شود