مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-25سياسي

توضیح مدیرکل میراث فارس پیرامون شیوع سالک در بافت تاریخی شیراز


مدیرکل میراث فرهنگی فارس پیرامون انتشار اخباری مبنی بر شیوع بیماری سالک در محدوده ای از بافت تاریخی شیراز به واسطه تجمع زباله در برخی خانه های فرسوده و مخروبه های موجود در این بافت، - توضیحاتی ارائه کرد.

سید مؤید محسن نژاد یکشنبه چهارم تیرماه به خبرنگاران گفت: در برخی اخبار ذکر شده که میراث فرهنگی اجازه پاک سازی محوطه های خانه های تاریخی و بناهای فرسوده را نداده و این امر موجب تجمع زباله و انتشار بیماری سالک شده است.

محسن نژاد خاطرنشان کرد: حفظ سلامت مردم از مهم ترین تکالیف شرعی و عرفی هر نهاد و دستگاهی به شمار می رود و در این راستا اداره کل میراث فرهنگی فارس آماده همکاری با سازمان های مرتبط با بهداشت و سلامت، شهرداری و دیگر دستگاه های متولی است.

او افزود: اگر فضاهایی در بافت تاریخی، فرهنگی وجود داشته باشد که واجد ارزش تاریخی بوده و شرایطی دارد که در آنجا زباله انباشت شده و متولیان امر اذعان می دارند که میراث فرهنگی اجازه پاک سازی محیط را نمی دهد در اینجا صراحتا اعلام می کنیم که با هماهنگی قبلی و استعلام از این اداره کل مجوز پاک سازی فضاها در چارچوب رعایت ضوابط و مقررات حفظ اثر در اسرع وقت صادر و کمال همکاری با متولیان انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مدیرکل میراث فارس پیرامون شیوع سالک در بافت تاریخی شیراز

توضیح مدیرکل میراث فارس پیرامون شیوع سالک در بافت تاریخی شیراز