مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-10سياسي

زائران اربعین حسینی نسبت به اخذ و تمدید گذرنامه اقدام کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: زائران اربعین حسینی از هم اکنون نسبت به اخذ و تمدید گذرنامه خود و همراهان اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان کامرانی در جلسه ستاد اربعین استان با تبریک سالروز میلاد خجسته حضرت امام موسی کاظم (ع) با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در جشن های دهه امامت و ولایت، عنوان کرد: جشن های دهه امامت و ولایت با صحنه های زیبایی از حضور اقشار مختلف مردم و برگزاری برنامه های متنوع همچون برپایی موکبها و ایستگاه های صلواتی، توزیع شیرینی و شربت در سطح شهرها و روستاهای استان همراه بود که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و صفر، افزود: ماه محرم و صفر اوج عشق و دلدادگی به سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: اربعین حسینی همایش تمدن سازی است که با جلوه های بی نظیری از حضور همراه است.

کامرانی، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی کلیه کمیته های ذیل ستاد اربعین استان با آمادگی کامل برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین برنامه ریزی کنند.

وی گفت: مهمترین دغدغه زائران پیاده روی اربعین همزمان با آغاز این همایش بزرگ تامین گذرنامه و وسایل حمل و نقل است که ضروری است تداب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین حسینی نسبت به اخذ و تمدید گذرنامه اقدام کنند

زائران اربعین حسینی نسبت به اخذ و تمدید گذرنامه اقدام کنند