مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-23سياسي

سند تحول قوه قضاییه متناسب با گام دوم انقلاب است


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه شهدای هفتم تیر از اثرگذارترین شهدا در پیشبرد اهداف انقلاب بودند، گفت: سند تحول قوه قضاییه متناسب با گام دوم انقلاب است لذا دستگاه قضایی استان در جهت تحقق این سند تحولی تلاش کند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه شهدای هفتم تیر از اثرگذارترین شهدا در پیشبرد اهداف انقلاب بودند، گفت: سند تحول قوه قضاییه متناسب با گام دوم انقلاب است لذا دستگاه قضایی استان در جهت تحقق این سند تحولی تلاش کند.

حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی امروز جمعه دوم تیرماه در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد با دعوت همگان به تقوای الهی، انجام واجبات و ترک محرمات، اظهار کرد: در سبک زندگی اسلامی تامین نیازهای مادی خانواده بر عهده مرد است و مرد باید در این جهت تلاش و مجاهدت کند.

وی تامین نیازهای مادی خانواده سبب مودت و محبت است اما گاهی درآمد مردان پاسخ گوی مخارج نیست، اضافه کرد: در مواردی دیگر مردانی مشاهده می شوند که تنبل هستند در حالی که تجربه به ما نشان داده کسانی که در زندگی موفق شده اند روزهای سختی پشت سر گذاشته و سخت کوش بوده اند.

شاهرخی با بیان اینکه اگر درآمد فرد کفاف مخارج را نداد نباید مرد خانه را سرزنش کرد بلکه باید قدردان زحمات او ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول قوه قضاییه متناسب با گام دوم انقلاب است

سند تحول قوه قضاییه متناسب با گام دوم انقلاب است