مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 12:012023-06-23سياسي

سردار تنگسیری: همه کشتی ها در تنگه هرمز باید خود را به فارسی معرفی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رزمنده دلیر سردار شهید سید جاسم نوری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان هشتمین یادواره این شهید شامگاه پنج شنبه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان، مدافعان حرم و جوانان و نوجوانان خوزستانی در اهواز برگزار شد.

در این یادواره که در یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی واقع در گلزار شهدای اهواز برگزار شد سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: در این برنامه به صورت ویژه یاد می کنیم از شهید علی هاشمی شهید هور، شهید شجاع و شهید دلیر دوران هشت دفاع مقدس که از اولین روز دفاع مقدس در هور حضور داشت و تا آخرین لحظه هم در آنها بود و به شهادت رسید.

وی در ادامه بیان کرد: ما در نیروی دریایی سپاه پاسداران سربازی ملت عزیز، ولایی و صبور ایران را انجام می دهیم و به این سربازی نیز افتخار می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان کارون و شهدای مدافع حرم این شهرستان گفت: شهید سید جاسم نوری از سن 13 سالگی در جبهه حضور داشت و از ناموس ملت دفاع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: همه کشتی ها در تنگه هرمز باید خود را به فارسی معرفی کنند

سردار تنگسیری: همه کشتی ها در تنگه هرمز باید خود را به فارسی معرفی کنند