مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-04سياسي

دشمن جنگ را به جبهه های فرهنگی و اعتقادی کشانده است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: دشمن جنگ را به جبهه های فرهنگی و اعتقادی کشانده است.

- زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: دشمن جنگ را به جبهه های فرهنگی و اعتقادی کشانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن بیگدلی شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی و اکران فیلم کمپ شماره 10 مستند زندگی نامه شهید محمدباقر ناسوتی و یادواره شهدای روحانیت با بیان اینکه دشمن جنگ را به جبهه های فرهنگی و اعتقادی کشانده است، گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد ناآرامی، گسستگی و تجزیه کشور هستند و طبق فرامین رهبری در اتفاقات سال گذشته، برنامه ریزی ها عالی بود ولی پیش بینی ها اشتباه بود که چرا می خواستند با موضوع حجاب به اهداف شوم خود برسند.

وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا میدان داری می کند در این میان آمریکا متحدین خود را از داده و امروز شاهد پیروزی فلسطین و غزه هستیم و صحنه های مبارزه تغییر کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: جهادتبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به شکل کامل در جامعه اجرا شود و با کار و تلاش در عرصه های مختلف پزشکی، علمی، امنیتی، نظامی و اقتصادی به اقتدار و عزت رسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن جنگ را به جبهه های فرهنگی و اعتقادی کشانده است

دشمن جنگ را به جبهه های فرهنگی و اعتقادی کشانده است