مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-02ورزشي

بازی شطرنج و فواید آن برای تمام سنین


مدرسه شطرنج آیندگان با به کارگیری بهترین منابع آموزشی و برجسته ترین اساتید برای سال 1402 برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، مدرسه شطرنج آیندگان در سال 1390 با مدیریت محمد آقامحمدی در محدوده میدان هفت تیر شروع به کار کرد و تا کنون بازیکنان شایسته بسیاری را به جامعه شطرنج معرفی کرده است کسب مقام های متعدد منطقه ای استانی و کشوری توسط بازیکنان ارزشمند این مجموعه از سال 1392 شروع شده و تاکنون ادامه داشته است آخرین دستاورد بازیکنان مدرسه شطرنج آیندگان در سال جاری کسب مقام سوم در لیگ برتر باشگاه های استان تهران توسط تیم بزرگسالان و همچنین کسب مقام های ارزشمند اولین و دومین بازیکن برتر استان تهران در جام بین المللی پایتخت توسط امیل بدلی ملکونیانس و کوین براتی بوده است مدرسه شطرنج آیندگان با به کارگیری بهترین منابع آموزشی و برجسته ترین اساتید برای سال 1402 برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است.

دوره های آموزشی شطرنج در سطوح متفاوت به صورت ترم های هشت و شش جلسه ای و همچنین دوره های کارگاه های تخصصی شطرنج برای تکنیک های مختلف در طی سال برگزار می شود.

کمی درباره ی آکادمی شطرنج آیندگان بدانیم مدرسه شطرنج آیندگان بر آن است تمامی برنامه های آموزشی در مسیر رشد و قهرمانی شطرنج آموزان پیش رود، از این رو ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی شطرنج و فواید آن برای تمام سنین

بازی شطرنج و فواید آن برای تمام سنین