مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:022023-07-11سياسي

پلیس با اقتدار در مقابل هنجارشکنان و قانون شکنان خواهد ایستاد


فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پلیس با اقتدار و تمام وجود در مقابل هنجارشکنان و قانون شکنان خواهد ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در همایش ملی چادرهای آسمانی که با حضور مسئولان لشکری و کشوری در سالن همایش شهید علی هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد در سخنانی ضمن عرض تبریک عید سعید غدیر خم و ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حجاب یک ضرورت شرعی، واجب الهی و یک امر قانونی است و کشف آن حرام شرعی و سیاسی است.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان ما در حوزه عفاف و حجاب برای کشف حجاب و بدحجابی با برنامه ریزی حضور دارند، مقام معظم رهبری به مسئولان و دست اندرکاران دولت تاکید کرد که حتماً باید با برنامه، نقشه و راه مناسب در این حوزه ورود کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان عنوان کرد: یکی از وظایف ذاتی و قانونی که پلیس برعهده دارد صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی است که بر اساس منویات مقام معظم رهبری وظیفه خود می داند که اقداماتی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه بر ضرورت کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: یکی از کارهای فرهنگی برگزاری همایش هایی همانند همایش چادرهای آسمانی است که به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس با اقتدار در مقابل هنجارشکنان و قانون شکنان خواهد ایستاد

پلیس با اقتدار در مقابل هنجارشکنان و قانون شکنان خواهد ایستاد