مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-18سياسي

مبلغین بازوان مردمی و رسانه ای را همواره مدنظر داشته باشند


دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمنان به دنبال تسلط بر افکار عمومی بوده و مبلغین با توجه به جایگاه اجتماعی خود باید بازوان مردمی و رسانه ای را همواره در نظر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جنتی ظهر امروز در همایش یاوران تبلیغ در سنندج، اظهار کرد: امروز دشمنان به دنبال تسخیر افکار عموم جامعه و مدیریت آن هستند اما متأسفانه مردم و مسئولان ما نسبت به این مسئله غافل هستند.

وی افزود: باید در قالب جهاد تبیین طلبه تربیت کنیم و اگر به فرمان رهبر انقلاب توجه نکنیم که می فرماید مهمترین مسئله جنگ روایت هاست، به نتیجه لازم نخواهیم رسید.

حجت الاسلام جنتی با تأکید بر مردمی شدن تبلیغ اعلام کرد: بازوی مردمی و بازوی رسانه ای برای ایفای نقش در جامعه مؤثر است و مبلغین باید از آن دو بازو بهره ببرند.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: دامنه فعالیت های امام محله و یا مبلغ مسجد باید تمام محله را پوشش دهد و همه از آن بهره ببرند.

حجت الاسلام جنتی تقویت همبستگی اجتماعی را نیازمند استفاده از ظرفیت هیئات و مساجد دانست و اظهار کرد: همبستگی، وحدت و پیوستگی اجتماعی راه حل رفع مشکلات ا ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغین بازوان مردمی و رسانه ای را همواره مدنظر داشته باشند

مبلغین بازوان مردمی و رسانه ای را همواره مدنظر داشته باشند