مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-13اقتصادي

شروط بهره مندی بیمه شدگان از «هدیه ازدواج»


معاون نظارت و تعهدات کوتاه مدت اداره کل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به شرایط ارائه کمک هزینه ازدواج، می گوید: یکی از شرایط مهم برای دریافت این کمک هزینه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، با توسعه خدمات الکترونیکی و ارائه برخی از مهم ترین و پرتقاضاترین خدمات تأمین اجتماعی به صورت غیرحضوری، امکان ثبت درخواست برای دریافت کمک های این سازمان بیمه گر فراهم شده است.

افراد تحت پوشش این سازمان می توانند با مراجعه به سامانه غیرحضوری به نشانی es.

tamin.

ir درخواست هایشان را ثبت کنند و خدمات و تسهیلات را بدون رفت و آمدهای غیرضروری به شعب دریافت کنند؛ یکی از این تسهیلات کمک هزینه ازدواج است.

در همین راستا، معاون نظارت و تعهدات کوتاه مدت اداره کل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از شروطی برای دریافت این حمایت های کوتاه مدت سازمان برای بیمه شدگان می گوید به طوری که برای بهره مندی از هدیه ازدواج، بیمه شده باید ظرف 5 سال قبل از تاریخ ازدواج، حداقل به مدت 720 روز سابقه کار داشته باشد.

هدیه ازدواج معادل یک ماه حقوق است به گفته محمد بایندریان، کمک هزینه ازدواج یا هدیه ازدواج سازمان به بیمه شدگان در راستای تشویق شاغلان صورت می گیرد که هدف آن ترغیب بیمه شدگان به ازدواج و فرزندآوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط بهره مندی بیمه شدگان از «هدیه ازدواج»

شروط بهره مندی بیمه شدگان از «هدیه ازدواج»