مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-27حوادث

پلیس از مالخران به سارقان رسید/ بازداشت 111 دزد و خریدار اموال مسروقه در تهران


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 111 سارق و مالخر حرفه ای در اجرای مرحله جدیدی از طرح برخورد با سارقان و خریداران اموال مسروقه خبر داد.

- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 111 سارق و مالخر حرفه ای در اجرای مرحله جدیدی از طرح برخورد با سارقان و خریداران اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح برخورد با سارقان و خریداران اموال مسروقه که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: بعد از چندین روز کار اطلاعاتی از سوی همکاران من در پلیس آگاهی تهران بزرگ، طی 48 ساعت گذشته، طرح عملیاتی برخورد با سارقان و مالخران را در سطح شهر تهران کلید زدیم که در جریان آن تعداد 111 نفر از سارقان و مالخران که برخی از آنها به صورت شبکه ای فعالیت داشتند، دستگیر شدند.

وی درباره اموال مسروقه کشف شده از آنان نیز اظهارکرد: در این عملیات 250 دستگاه گوشی تلفن همراه، 20 دستگاه خودروی مسروقه، 16 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقادیر زیادی قطعات و لوازم خودرو کشف و ضبط شد که البته تحقیقات برای کشف دیگر اموال مسروقه احتمالی نیز ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی با مهندسی معکوس نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام کردند، گفت: در واقع این بار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس از مالخران به سارقان رسید/ بازداشت 111 دزد و خریدار اموال مسروقه در تهران

پلیس از مالخران به سارقان رسید/ بازداشت 111 دزد و خریدار اموال مسروقه در تهران