مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-29سياسي

برنامه های باشکوه دهه امامت و ولایت در عسلویه برگزار شود


برای برگزاری جشن ها و برنامه های دهه ولایت کم نگذارید و مردم منتظر نباشند نهاد یا اداره یا ارگان خاصی جشن بگیرد بلکه همه فعالیت کنند.

- بوشهر- امام جمعه موقت عسلویه گفت: برای برگزاری جشن ها و برنامه های دهه ولایت کم نگذارید و مردم منتظر نباشند نهاد یا اداره یا ارگان خاصی جشن بگیرد بلکه همه فعالیت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس بحرینی صبح پنج شنبه در خطبه های نماز عید قربان عسلویه پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: عید قربان عید پیروزی بر هوای نفس است.

امام جمعه موقت عسلویه با بیان اینکه باید فلسفه حج را بدانیم افزود: در طول زندگی انسان حج یک بار واجب و فرد مستطیع می شود یعنی اینکه استطاعت مالی پیدا می کند که البته باید امنیت و سلامتی هم باشد، اگر موانعی باشد و نتوانیم به حج برویم بر ما واجب نیست و خداوند برای ما فرصت توبه قرار داده است وی گفت: خداوند حج خانه کعبه را قرار داد که ما در عمر خود یک بار به آنجا برویم و طواف کنیم و اعمال مخصوص ان را به جا بیاوریم تا خداوند گناهان لذا ما را عفو کند باید حج را درک کنیم و به ان عمل کنیم.

حفظ دستاوردهای حج بحرینی افزود: حج نباید بدون هدف و شناخت باشد در ایامی که در حج هستیم و یکی از ملائکه الهی مراقب ماست شیطان با ما کار ندارد همین که از حج برگشتیم باید از حج خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های باشکوه دهه امامت و ولایت در عسلویه برگزار شود

برنامه های باشکوه دهه امامت و ولایت در عسلویه برگزار شود