مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-08اقتصادي

بازار شیر تو شیر دامداران و شرکت های لبنی در گیلان


کاهش مصرف شیر و فرآورده های لبنی در گیلان، باعث کاهش درامد شرکت های تولیدی شده و همین امر موجب شده تا زمان پرداخت معوقات شرکت ها به اتحادیه دامداران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده – روزانه با تلاش و مدیریت کشاورزان و دامداران گیلان، 120 تا 150 تن شیر در استان تولید می شود اما این روزها کمبود نقدینگی یکی از عمده مشکلات این قشر از زنجیره تأمین غذایی است.

دامداران گیلانی می گویند: نهاده ای که در بازار فروخته می شود باید به صورت نقد پرداخت شود درصورتی که شرکت های خریدار شیر، مطالباتشان را پیش تر با تأخیر و اکنون نیز ماه ها از آخرین پرداختی آن ها می گذرد! یوسفی، مدیر اتحادیه دامداران گیلان اخیراً در خبری اعلام کرده که پرداخت دیرهنگام پول شیر از سوی کارخانه های لبنی موجب شده است تا دامداران برای خرید نهاده ها با مشکل مواجه شوند و به سختی بیفتند .

به گفته مدیر اتحادیه دامداران گیلان هر لیتر شیر 15 هزار تومان از دامداران خریداری می شود این در حالی است که هزینه تمام شده تولید هر لیتر  آن،  19 هزار تومان است .

آن طور که یوسفی به رسانه ها گفته، به طور میانگین کارخانه های لبنی استان 58 میلیارد تومان به دامداران بدهکارند و این یعنی اگر این پرداختی های دیر ادامه پیدا کند، دام های بیشتری به کشتارگاه خواهند رفت! حالا، مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار شیر تو شیر دامداران و شرکت های لبنی در گیلان

بازار شیر تو شیر دامداران و شرکت های لبنی در گیلان