مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:552023-06-22سياسي

مشارکت حداکثری مهمترین رکن انتخابات است


رییس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مهمترین رکن انتخابات است، تصریح کرد: از اساتید فرهیخته و مجموعه فاخر بسیج اساتید می خواهیم با تبیین دستاوردهای نظام و دولت مردمی موجب امیدآفرینی درجامعه و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شوند.

- ایسنا/گلستان رییس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مهمترین رکن انتخابات است، تصریح کرد: از اساتید فرهیخته و مجموعه فاخر بسیج اساتید می خواهیم با تبیین دستاوردهای نظام و دولت مردمی موجب امیدآفرینی درجامعه و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شوند.

دکتر سیدعلی مهاجر پیش از ظهر امروز اول تیرماه در جمع اساتید بسیجی استان گلستان با اشاره به اینکه سیره شهید چمران باید به عنوان الگوی همه اساتید دانشگاه مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: باید تلاش کرد تا با تاسی به این سیره دانشگاه را به عنوان موتور محرکه جامعه و پیشران پیشرفت و عدالت به بروز و ظهور برسانیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید بتواند در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جریان ساز باشد، افزود: در این مسیر پر فراز و نشیب بدون تردید این شما اساتید بسیجی هستید که باید پیش قراول و پیشتاز این عرصه باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری مهمترین رکن انتخابات است

مشارکت حداکثری مهمترین رکن انتخابات است