مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-03سياسي

بیانیه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران در پی هتک حرمت قرآن کریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدطاهر مرادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران، با اشاره به هتک حرمت قرآن در سوئد بیاینیه ای به شرح زیر صارد کرد: - مطلع شدیم که جمعی به ظاهر متمدن و جهان اولی! اقدام به آتش زدن و هتک حرمت قرآن نموده و در راستای تکریم حقوق بشر خود-متناقضشان آنرا قانونی اعلام کرده اند.

چه خیال باطلی و چه آرزوی دوری! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدطاهر مرادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران، با اشاره به هتک حرمت قرآن در سوئد بیاینیه ای به شرح زیر صارد کرد: وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِلْمُؤْمِنِین وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا (اسراء/82)مطلع شدیم که جمعی -به ظاهر متمدن و جهان اولی!- اقدام به آتش زدن و هتک حرمت قرآن نموده و در راستای تکریم حقوق بشر خود-متناقضشان آنرا قانونی اعلام کرده اند.

چه خیال باطلی و چه آرزوی دوری!ضمن اعلام انزجار از این اقدام شنیع، به فضل الهی پاسخی خلاف انتظارشان را بزودی از تمام آزادگان جهان و نه فقط مسلمانان غیور و بسیجیان، خواهند گرفت و موجبات فراگیری بیشتر این دین مبین را فراهم خواهند کرد و برای هم کیشان خودشان، جز انحراف و خسارت بیشتر چیزی به بار نخواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران در پی هتک حرمت قرآن کریم

بیانیه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران در پی هتک حرمت قرآن کریم