مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-04دانش

امروز آخرین مهلت ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشگاه فرهنگیان


با توجه به ابلاغ شیوه نامه «مهمانی دانشجومعلمان در سال تحصیلی 1403-1402» دنشگاه فرهنگیان طی بخشنامه مورخ 22 خردادماه 1402 دانشجو معلمان متقاضی مهمانی و انتقال (تمدید یاجدید) طبق جدول زمانی اعلام شده و با اطلاع کامل از شرایط پردیس یا واحد تابعه مقصد (رشته، - با توجه به ابلاغ شیوه نامه مهمانی دانشجومعلمان در سال تحصیلی 1403-1402 دنشگاه فرهنگیان طی بخشنامه مورخ 22 خردادماه 1402 دانشجو معلمان متقاضی مهمانی و انتقال (تمدید یاجدید) طبق جدول زمانی اعلام شده و با اطلاع کامل از شرایط پردیس یا واحد تابعه مقصد (رشته، سال ورود، خوابگاه، وضعیت تردد و .

) و بر اساس مفاد و ضوابط مندرج در شیونامه مهمانی تا 13 تیر ماه می توانند نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک خود در سامانه جامع گلستان اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق تاکید دانشگاه فرهنگیان اسامی متقاضیان مهمانی و انتقال در صورت موافقت با مهمانی، جهت باز نمودن سرترم، به رابط استانی آموزش در مبدأ ارسال می شود.

با توجه به اینکه بررسی تقاضای مهمانی و انتقال دانشجومعلمان صرفا از طریق ثبت در سامانه گلستان خواهد بود، دانشگاه فرهنگیان به درخواست های اعلام شده خارج از سامانه و زمان اعلام شده، ترتیب اثر نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشگاه فرهنگیان

امروز آخرین مهلت ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشگاه فرهنگیان