مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-21سياسي

قرآن ‎سوزی نشانه بیچارگی اجیر شده های رژیم صهیونیستی در برابر اسلام است


امام جمعه شهرستان میاندورود با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی تا ظهور دولت یار ادامه خواهد داشت، گفت: قرآن‎سوزی نشانه بیچارگی اجیر شده های رژیم صهیونیستی در برابر اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده امام جمعه شهرستان میاندورود با  اشاره به فرارسیدن پنجم مردادماه سالروز برپایی نخستین خطبه نمازجمعه اظهار کرد: خداوند متعال اهمیت نماز جمعه را به نام سوره ای نازل کرد.

‍ وی با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله حسین گفت: باید در برابر یزیدان زمان که امروز در قامت آمریکا و رژیم صهیونیستی ظهور و بروز کردند تا جان ایستادگی، مقاومت و مبارزه کرد که جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

حاجی زاده گفت: این مقاومت و ایستادگی تا ظهور دولت یار ادامه خواهد داشت که نتیجه این ایستادگی و مقاومت را اکنون دنیا دارد به چشم خود می بینید و دنیا روز به روز شاهد عزت، قدرت و شکوفایی ابرمقتدر و ذلت قدرت های مستکبر است.

وی بیان کرد: امروز هم اگر می بینید در برخی کشورها از جمله سوئد توسط برخی اجیر شده های رژیم صهیونیستی قرآن را آتش می زنند، این هم از سر بیچارگی و درماندگی آنهاست و اگر این روزها برخی ها می روند جلوی هیأت ها و موکب ها تبرج فرهنگی می کنند، عکس و فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن ‎سوزی نشانه بیچارگی اجیر شده های رژیم صهیونیستی در برابر اسلام است

قرآن ‎سوزی نشانه بیچارگی اجیر شده های رژیم صهیونیستی در برابر اسلام است