مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-12فرهنگي

در کنسرت عاشقانه های امین بانی چه گذشت؟


امین بانی خواننده موسیقی پاپ پس از 2 سال شامگاه روز سه شنبه بیستم تیر تازه ترین کنسرت خود را در تالار وحدت روی صحنه برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تازه ترین کنسرت امین بانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان شامگاه روز سه شنبه بیستم تیر در تالار وحدت برگزار شذ.

امین بانی که پیش از این اجراهایی را در برج میلاد روی صحنه برده بود و آثارش در سریال شهرزاد به همه گیری و استقبال رسید، شب گذشته در حالی به تهیه کنندگی مهدی حق شناس در تالار وحدت روی صحنه رفت که امیر توسلی رهبری ارکستر این خواننده را بر عهده داشت.

این خواننده با قطعه هوای دوری که جدیدترین اثر اوست کنسرتش را آغاز کرد و پس از اتمام این قطعه رو به حضار گفت: این قطعه را چند روز پیش منتشر کردیم و متاسفانه پس از انتشارش پدرم را از دست دادم.

معتقدم پدرم امشب اینجاست و در این سالن در حال تماشای ماست.

نمیخواهم از همین ابتدا، فضای کنسرت را غمگین کنم ولی قدر داشته هایتان را بدانید.

وی به مرور قطعاتی چون نشد ، پاییز ، چه کردی را اجرا کرد و به دلیل استقبال از برخی قطعاتش، پاییز و چه کردی را بر ای بار دوم نیز در انتهای کنسرت اجرا کرد.

بانی در میانه های کنسرت خود نیز گفت: در هفته های اخیر به دفعات در مسیر تهران و اصفهان به دلیل مشکلات جسمی پدرم در رفت و آمد بودم و همین باعث شد حضور کم رنگی در تمرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنسرت عاشقانه های امین بانی چه گذشت؟

در کنسرت عاشقانه های امین بانی چه گذشت؟