مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-29اقتصادي

مسیر کربلا در استان کرمانشاه «مسیر سبز» می شود


در دیدار معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با استاندار کرمانشاه مقرر شد، مسیر کربلا در استان کرمانشاه -از کنگاور تا خسروی- به «مسیر سبز» تبدیل شود.

- ایسنا/کرمانشاه در دیدار معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با استاندار کرمانشاه مقرر شد، مسیر کربلا در استان کرمانشاه -از کنگاور تا خسروی- به مسیر سبز تبدیل شود.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این دیدار به نقش مهم عرصه های طبیعی و راه در جذب گردشگران از جمله در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: آماده هرگونه همکاری که منتهی به تولید و کاشت نهال شود، هستیم.

وی تصریح کرد: هر طرح منابع طبیعی و توسعه درختکاری که انجام می شود باید همراهی و همکاری مردم را به دنبال داشته باشد، زیرا این موضوع نه تنها به تسریع اجرای طرح کمک می کند، بلکه پایداری طرح را نیز به دنبال دارد.

استاندار کرمانشاه افزود: حتماً برای توسعه فضای طبیعی و مراتع باید یک نسخه بومی داشته باشیم و مردم در اجرای آن سهیم باشند.

صحرایی با بیان اینکه بخش گردشگری یکی از ظرفیت های مهم توسعه استان است، گفت: از مقام معظم رهبری تا رییس جمهور و مدیران همگی به استفاده از ظرفیت گردشگری استان تاکید دارند و باید از این ظرفیت جهت کمک به توسعه و رونق اقتصادی استان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر کربلا در استان کرمانشاه «مسیر سبز» می شود

مسیر کربلا در استان کرمانشاه «مسیر سبز» می شود