مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-03اقتصادي

یک واحد تولیدی الیاف پلی استر بعد از 12 سال در زنجان احیا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید گلشنی منفرد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت زنجان  روز دوشنبه در مراسم افتتاح این واحد صنعتی با اشاره به اهمیت احیای واحد های راکد در استان گفت: - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: یک واحد تولیدکننده الیاف پلی استر بعد از 12 سال تعطیلی با حضور سرمایه گذاران جدید احیا و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید گلشنی منفرد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت زنجان  روز دوشنبه در مراسم افتتاح این واحد صنعتی با اشاره به اهمیت احیای واحد های راکد در استان گفت: بر اساس برنامه ریزی و هدفگذاری صورت گرفته باید تا پایان سال جاری 13 هزار و 500 میلیارد تومان جذب سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن استان صورت گیرد که بخشی از این هدف با احیای واحد های راکد محقق می گردد.

وی افزود: با توجه به اینکه سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن زمانبر بوده برای تحقق این حجم از سرمایه گذاری باید از روش های میان مدت همچون احیای واحد های راکد، برگزاری مزایده ها و تکمیل طرح های توسعه بهره بگیریم.

گلشنی از جمله ویژگی های واحد های راکد را زمان راه اندازی و سرمایه گذاری انجام شده در آن ها عنوان کرد و ادامه داد: با احیای اکثریت واحد های راکد در استان باید مانع رکود و غیرفعال شدن سایر واحد ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد تولیدی الیاف پلی استر بعد از 12 سال در زنجان احیا شد

یک واحد تولیدی الیاف پلی استر بعد از 12 سال در زنجان احیا شد