مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-22سياسي

وسایل بازی پارک ها استاندارد نشود، علیه شهرداران اعلام جرم می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: در صورت استاندارد سازی نکردن وسایل بازی پارک ها، علیه شهرداران اعلام جرم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محسن خیرمند، امروز در نشست شهرداران استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام ذی الحجه و هفته قوه قضاییه اظهار کرد: یکی از موضوعاتی بسیار حائز اهمیت در بحث پیشگیری از وقوع جرم، استانداردسازی  لازم در تمامی ابعاد ساز و کار شهری و با توجه به واقعه موخر در پارک شهدای گمنام شهر اراک، رعایت استانداردهای لازم در هر سه مولفه؛ ساخت، نصب و بهره برداری وسایل بازی کودکان در پارک های سراسر استان است.

وی افزود: یکی دیگر از اماکن مستعد حادثه در سطح شهرها، پمپ های گاز غیراستاندارد می باشد که می بایست در اسرع وقت پلمپ شوند و بازگشایی مجدد آن ها بعد از استانداردسازی های لازم صورت بگیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی بیان کرد: سه سند استانی با محوریت؛ پیشگیری از خشونت و خودکشی، سرقت و تصادفات به شهرستان های استان ابلاغ شده است که در آن وظایف معینی با رویکرد بومی سازی برای دستگاه های مختلف شهرستان و نیز شهرداری ها احصاء شده است که می طلبد شهرداری ها به نحو احسن در جهت پیشبرد وظایف خود کوشا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل بازی پارک ها استاندارد نشود، علیه شهرداران اعلام جرم می شود

وسایل بازی پارک ها استاندارد نشود، علیه شهرداران اعلام جرم می شود