مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-09سياسي

واعظ آشتیانی: حمایت از منافقین برای فرانسه هزینه خواهد داشت


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولتمردان فرانسه و مردم فرانسه باید بدانند حمایت از گروهک تروریستی منافقین هزینه های مالی و جانی برای این کشور در پی خواهد داشت و این گروه برای مردم این کشور مشکل ایجاد خواهد کرد.

- امیر واعظ آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در واکنش به رفتارهای دولت فرانسه در قبال تظاهرات مردم فرانسه و گروهک منافقین گفت: فرانسوی ها در یک سردرگمی سیاسی قرار گرفته اند و در عین حال معنی و مفهوم دمکراسی را فقط برای منافع خودشان تصور کرده اند؛ یعنی دمکراسی هرجا به نفع شان باشد از آن بهره می جویند.

وی افزود: هرکجا دموکراسی به نفع سیاست مدارانشان است، همانجا از آن استفاده می کنند در حال حاضر هم  می بینیم که مردم را سرکوب می کنند و این درایت را ندارند که چگونه با مردمشان سخن بگویند.

آشتیانی خاطرنشان کرد: به یاد داریم که در اغتشاشات ایران فرانسوی ها بخشی از عوامل تحریک اغتشاشگران بودند و اکثر دولتمردان غربی از جمله فرانسوی ها و نخست وزیر بلژیک علنی به دنبال این بودند که در آن اغتشاشات و جنگ ترکیبی در مسائل کشور ایران دخالت کنند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر می بینیم که همان مسئله ای که آنها در چند ماه پیش به دنبال دامن زدن به آن در ایران بودند، امروز دامن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظ آشتیانی: حمایت از منافقین برای فرانسه هزینه خواهد داشت

واعظ آشتیانی: حمایت از منافقین برای فرانسه هزینه خواهد داشت